Skolan idaa..

Kom precis ut från duschen. As skönt ju! varmt och skönt=), Iallfall, har inte mycket att säga faktiskt. Jag var i skolan som vanligt. Skolan är ingenting utan mina underbara vänner seriöst, tan utan vänner ingen skola helt enkelt!.

När jag gick i ettan då gick jag i en väldigt, då menar jag väldigt grupperad klass. Invandrarna för sig och svenskarna för sig. På ett sätt var det väldigt tråkigt eftersom man vill ju lära känna nya klasskamrater för att sen kunna arbeta med de i klassen och så men tyvärr fick vi inte chansen att göra det. Men vi hade iallafall varandra som tur var!

Jag känner en tjej som har samma problem med samma klasskamrater som jag snackade om. Vi satt i matsalen och hon berättade allt och jag tyckte så synd om henne. Hon har ingen i klassen som hon kan vara med. Jag menar vi hade ialfafall varandra vem har hon liksom. Jag hatar sånt seriöst! Aja, man får väl hålla ut tills man har tagit studenten eller vad sägs om det?

Ska ialfall äta nu, dööör av hunger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0