Trött på bloggen

Hejsan svejsan!
Har inte pallat blogga de senaste dagarna som ni kanske har redan märkt. Grejjen e den att jag inte haft ork. Asså det känns som att jag inte passar in i bloggvärlden helt seriöst. Folk (ni) vill inte lära känna nya bloggar genom att läsa och följa nya bloggar utan ni följer jämt storbloggarna dvs, kenza, kissie, blondinbella osv... Tro mig det är anledningen till att jag börjar tröttna på att blogga. Jag menar man vill ju att läsare ska läsa och kommentera men nej det verkar som att ni har andra bloggar som ni måste följa. Äh, bryr mig faktiskt inte, utan det känns som att det är väldigt synd. Ni kunde ha lärt känna ytterligare en tjej. MIA FROM OREBRO! men nej ni föredrar stockholmarna, men men ni förlorar på de inte jag. Jag vet ju vem jag e!

Så jag funderar på att lägga ner bloggen helt o hållet. Känns ganska tråkigt men det känns som att jag pratar med väggen varje gång jag skriver ett inlägg liksom. Förr när jag bloggade kändes det kul för man fick ett par kommentarer men nu nej , det verkar som att ni har tagit en rejäl paus. Inte nog med det, jag har faktist ett liv, inte vill jag sitta dagar, timmar minuter för att skriva inlägg och berätta va jag har gjort när ingen läser, laal:D

Det låter som om jag vore en mobbad tjej men nej jag e inte mobbad, har kompisar så det räcker guuys!

Jag tänker faktiskt testa att blogga ytterligare en vecka. Får se om något händer annars byeybe bloggen<3 Men nu ska jag ta o sova , jag har hostattacker, puss på skinkorna<3333



Kommentarer
Postat av: Habosht mariam

2009-09-17 @ 17:07:36
Postat av: Habosht mariam

Neeeeeeej mia, jag läser ju den! ;(

2009-09-17 @ 17:10:03
Postat av: ..

me too

2009-09-18 @ 00:59:18
Postat av: ..

jaa

2009-09-18 @ 01:00:43
Postat av: Ana Gina

här får du en kommentar av mig, kanske du blir glad:D

2010-03-11 @ 21:53:05
URL: http://anagina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0