Sjuk

Jag har inte gått till skolan på dagar nu, jag mår helt seriöst skiiit! Jag hade feber, förkyling och hosta igår cå jag trodde jag hade svininfluesan helt seriöst men jag vågade inte ringa till vårdcentralen eller rättare sagt min mamma sa att jag hade inte hög feber nog att kunna få den förbnnade influensan. Så jag ringde aldrig. Jag tänkte jag ringer imorn ist om jag mår lika dåligt. Men när jag vaknade ida hade febern försvunnit helt, förkyld och hostanfall kvar!

Jag hatar att vara sjuk ,det e det värsta jag vet!

Obs! Ursäkta för jag uppdaterar så dåligt men ni kanske förstår varför?


Såhär ser jag ut just nu...

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Aww krya på dig! Mår du bättre nu?

Söt blogg :)

<3

2009-09-10 @ 01:57:58
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0