KOMMER TH TILL SVERIGE?

WTF!!!!!!!!!,  jag kollade lite runt i några bloggar o när jag kom fram till Kenzas blogg så läste jag att Tokio Hotel kommer hit till Sverige nästa vecka. Ska man tro på det eller ej? Alltså på ett sätt e det bra men ändå e det dåligt eftersom jag kommer inte gå dit, se de live, se de överhuvudtaget som de flesta göör, för som jag har sagt tidigare så säger jag det återigen att mina närmaste vänner som jag umgås med 24/7 inte alls tycker om de. Jag menar jag tror inte de vill lägga ut pengar på ett band som de inte gillar, det skulle inte jag heller göra men med vem ska jag dra dit med?

Jag vet inte om jag vill börja gråta eller skratta.

Alltså jag är confused, min 10:onde chans men men ..
... ska nog ta och sova nu och drömma vidare. Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0