Kom precis hem från stan.

HELUUUUU, hur är det ? Jag mår sådär, lite förkyld, o så men jag hoppas verkligen verkligen det går över snart. För jag pallar verkligen inte.

Annars har jag vart på stan med min bästa Michelle, vi gick runt lite i affärerna samtidigt när det spöregnade, skit kul! haha, nä men vi hade en paraply:D, ialf. jag hitta ett hårband, köpte en ny Mascara som jag hoppas att den verkligen funkar och att fransarna inte blir klumpiga ock kladdiga, jag köpte också en beige kofta från Gina tricot som jag ska börja använda när det kyliga vädret börjar komma. Ska till stan imorn och handla lite andra saker för liksom det åskade och blixtrade så vi hann inte göra så mkt mer än att gå in till vssa affärer som var i närheten av skolan.

Anyways, Tokio hotel kommer hit för att intervjuas, whattafuck? intervjuas av vem, hur och nääär? MER INFO TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0