Hallo:)

Godeftermiddag?:D, ja ni idag har jag vart i köket hela dan o försökt hjälpa till min mamma med maten eftersom vi har en släkträff igen haha, många släkträffar hörruni?, nä men så är det när men är en stor familj. Jag är ju halv libanes som sagt därför har jag en massa kusiner och släktingar. Men ärligttalat så bor de flesta släktingarna i Australien/Sydney. Fan dit ska jag åka nån gång men först till tyskland! haha, jag vill diiit nångång seriöst, jag har släktingar därmed! Jag vill till Berlin och Hamburg, man kanske har tur och träffar på sina idoler? Nä hela jag är otur.

Haha, men nu ska jag tillbaka till köket orka:(:((

Vi ses senare puss<333

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv; okej! :P Du får skriva den någon gång när du har tid och lust du! (:

2009-09-12 @ 18:09:29
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Hmm... jag letar på en massa sidor! Det bästa är olika forum om du vill veta mkt (; <3

2009-09-12 @ 21:47:22
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0