Wattafuck!? Rosa Delfin?!!!!







Okey det här är f*n omöjligt? Jag har hört att den här bilden är rätt gammal, att den inte alls är ny. Men det här är den märkligaste bilden jag har sett eller kommer att se framöver. Hur kan en delfin vara rosa? Jag blir bara glad av att den är rosa men jag är så chockad! En rosa delfin! Delfiner är de mest gulliga eller finaste havsdjuren som jag har sett. I JUST LOVE THIS ONE! Jag ska f*n köpa den! Lycka till MIa? Just den här delfinen kommer från Lousiana,(vet inte vart det ligger) men det påstås att den är inavel och att de inte är sällsynta. Klart att de inte är, man ser de inte varje dag i alla fall.
Kan inte sluta kolla på den. Okey, men nu måste jag dra !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0