Tråkigt värre?

Sitter här uttråkad,  lyssnar på akon-beautiful,  låten är bara fööör bra. Imorgon ska det i alla fall bli riktigt skojj! Vi ska tydligen på en teater som jag nämnde i de förra inlägget. Det är någonting om heders grejja , vettefan va det är men låter i alla fall intressant? Don't u agree?:O Men det negativa med teatern är att den är två timmars lång, det kommer gå skit segt.
Hoppas den är bra så tiden går fort!

I never wanna see you cry cry cry
And I never wanna tell a lie lie lie
Said I never wanna see you cry cry cry
And I never wanna tell a lie lie lie 

okey, blev tvungen och sjunga på den lite,hihi.
Men men nu ska jag dra och sova, jag försöker i alla fall. Men jag säger bara det är så svååårt. Man vänjer sig efter ett tag sade min skolsköterska, laaal, I don't trust her!

Puss på er och ha det så bra!        

Kommentarer
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

Fin blogg :D

2009-03-03 @ 11:24:37
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0