NOOO, why?

Shuliluul!

Tråk, tråk, tråk..
-Skola
-Hem
-Sova
-Vakna
-Äta
-Tydligen sova igen.



Hur mår ni ?.. jag mår i alla fall skiit,, vet ni varfööör? Jag har franska prov imorn som jag inte har pluggat till, 92 franska glosor, massa grammatik och texter!, tills imorn? I DONT THINK SO! Jag har i alla fall bestämt mig för att skolka ,wohoo.
Men seriöst hallå? 92 f*cking glosor? Ur kidding me right?
Jag vill skjuta min lärare på plats! Jag hatar henne otroligt mycket, obeskrivligt mycket! Asså fan ska jag göra nästa år i 2:an? Jag måste fortsätta med språk, samma språk fast högre nivå. Just nu har jag franska steg 3 men nästa år måste jag gå franska steg 4.  IG direkt, inget snack om saken.

Jag vet mycket väl att jag måste göra omprov nästa gång men hellre nästa gång än imorn. Vad säger ni?
Jag  tråkar er otroligt mycket men vad ska jag göra?, seriösa problem på spel.
Anyways, jag tror jag ska försöka sova nu men vi ses imorn och jag får väl hoppas imorgon dagen går förbi snabbt. 


JUSSTEE. vet ni vad jag har gjort?, haha jag har flätat hela mitt hår,kul? I loove curly haair!

Aja jag tror nog jag går och lägger mig nu men ni får ha det bäääst!, Gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0