Jobbig "skoldag".

Min dag har varit ganska stressig. Jag har fått åka sex bussar fram och tillbaka, från en skola till en annan. Jobbigt kan jag säga, men det värsta var att jag och några vänner sprang på slaskig snö så vi inte skulle missa bussen, för då skulle vi få vänta ännu längre vilket var jobbigt, blöta blev vi alla fall. Därefter åkte vi tillbaka till skolan och gick på esteisk verksamheten som var en timma lång, en timmars håltimma och sista lektionen en engelska lektion. (bajslektion)

Teatern gick inte som förväntat. Skådespelarna var helt okej men själva teatern var tråkig på ett sätt, konstigt nog var det två stycken som spelade pjäsen. Teatern gick ut på hedersmord. Killen ska såklart bestämma över sin syster ,vad hon får göra eller inte göra. Men han själv får göra vad som helst. Killen varna sin syster, om hon går ut med sin kille igen kommer han att mörda henne och hon lovade att inte göra det. Men hon kunde inte hjälpa för hennes känslor var för starka så hon gick ut med sin kille igen och det märkliga var att hon blev gravid. Så nu blev hennes bror arg och ströp henne till döds och barnet i hennes mage dog också.

Det kanske verkar intressant men den var tvåtimmars lång så man fick f*an ont i nacken och man blev lätt uttråkad.
Sen fick vi en massa frågor som då vi skulle svara på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0