Min långsamma dag!

Hej igen!
Hur mår ni?, jag mår i alla fall utmärkt!  Jag har börjat fixa headern igen, den ser helt fantastiskt ut. Fattar inte hur jag sade precis det!, jag brukar aldrig bli nöjd med något men blev faktiskt ganska nöjd med headern. Det är såhär det ligger till, jag har börjat med att fixa den men problemet är att jag har lite kvar att göra men så fort jag blir klar med den lovar jag att visa upp den! Jag har nämligen laddat ner ett program som jag då fixar bilderna och textena. Den är så himla häftig och bra!  Men annars har jag inte gjort så mycket än att varit ute med vännerna och varit och handlat på ICA, allt från kladdkaka till godis!

Det känns som att jag har kommit igång med bloggen, jag har självklart en lång bit kvar tills jag blir "blogg stjärnan",hihi bloggstjärnan?,uuhm, konstigt värre...eeh  jag är nog lite snurrig så jag tror det är dags för mig att sova:) , i min mysiga varma säng, va säger ni.?  JAG HAR SÖMN PROBLEM! Alltså jag lovar,jag kan ej somna. Måste f*n söka en läkare.(. Just nu är klockan 01:44 och jag känner att det kommer ta tid innan jag somnar, as always!

Men, men inget vidare att sitta här och göra ingenting så jag ska nog kolla på en film,  det blir nog YES MAN!, en otrolig rolig film.

Gonatt och sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0