Tjeniz tjeniz!

Det var en kort skoldag ida, två inställda lektioner Wohoo!, egentligen en, men jag orkade inte stanna kvar i skolan eftersom nästa lektion började inte förrän en timma senare så därför drog jag hem. Men jag ser fram emot imorgon dagen, vi ska nämligen på en teater! okkey, inte värsta grejjen direkt men man missar massvis med lektioner wohooo.jag vet att jag snackar för mycket skit om skolan men palla med skolan helt ärligt. Jag säger bara, Sahhällsvetenskapliga programmet dödar! Egentligen beror det från person till person ,men personligen ångrar jag att jag valde den linjen.
Nog med skolan, jag ska i alla fall senare ut och träffa några vänner. Det ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0