Th!!

Hur mår ni? Jag mår i alla fall suveränt, sitter här och lyssnar på gamla Tokio Hotel  låtar som jag har tagit en paus ifrån på sistone, för att jag har helt enkelt tröttnat på de gamla låtarna. Vill så gärna lyssna på de nya!. Jag behöver mer information om dom! Har inte heller hört om de på hur länge som helst. Det konstiga av allt är att jag har aldrig träffat de live, på konserter, eller på någon signerings grejja. Jag älskar de från långt håll, eller vad säger ni? Jag skulle  verkligen vilja gå på deras konert men problemet är att mina vänner hatar de för att jag älskar de så mkt. Tyvärr, vågar jag inte åka själv dit. För det första skulle jag svimma av på en gång och sen skulle jag nog börja skrika/gråta, tror nog man behöver lite stöd ändå. Vänner är i alla fall något man behöver hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0