Söndag-<3

Idag träffade jag några gamla vänner som jag verkligen hade sett fram emot.. Vi hade riktigt kul som alltid. Det är samma vänner som jag tillbringade min betydelsefulla sommar 2007! Det är verkligen något som man aldrig kan glömma, nog med det.I alla fall ,vi promenerade runt ,snackade gamla minnen och frös! Snön smälter ju men ändå är det riktigt kallt ute, våren är i alla fall på gång,hoppas jag. Det är jämt tvärtom för mig, när det är sommar då längtar jag efter vintern och när det är vinter längtar jag efter sommaren men jag tror nog sommaren är alltid bättre. Bada.sola ocg sommargrill, va finns egentligen bättre än det?, nothing i guess!

Jag känner att jag börjar bli sjuk, har verkligen huvudvärk och imorgon måste jag vakna tidigt för skolan börjar igen efter en riktigt kort helg.Men man får leva med de. Mår jag bättre imogon drar jag iväg till skolan annars stannar jag kvar hemma  vilket jag absolut inte vill men det är inte bättre att gå runt i skolan och må dåligt. I'll see what i can do.

Nu tror jag i alla fall att jag ska ta en alvedon och försöka sova.
Men ha det bäst ni<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0