Love u!

Vaknade imorse med en obeskrivlig huvudvärk. Åh gud, jag tog en alvedon så nu sitter jag här och gör ingenting.
eller snarare väntar på min mobil så den kan laddas klart. Idag blev det ingen skola för mig wohoo! Måste faktiskt erkänna att skolan är bättre än att vara hemma hela dagen. Thats life.

Liksom varför ska mobilen laddas i 12 timmar, kan någon hjälpa mig är ni gulliga? Alltså jag läste att man ska ladda den i 2,5 timmar så jag tog bort den flera gånger från laddaren, är den förstörd nu? Alltså jag är ett oturs barn,seriöst.

Jag var faktiskt kär i en annan mobil, Sony Eriksson C902 men det blev inget vidare med den eftersom jag ångrade mig så fort jag fick syn på denna. Jag drog till affären för att köpa mobilen men den fanns inte kvar så jag fick vänta en vecka tills de fick in nya. Efter en veckars väntande så drog jag dit igen, den hade kommit men den fanns inte i rosa så jag fick vänta ytterligare en vecka, då fick jag den som överraskining. Love u mum!<3





Nu ska jag käka frukost vi ses senare!
/Puss<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie wijk!

fiiiin =)

2009-03-06 @ 20:33:26
URL: http://scherzinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0