Seg eftermiddag.

ω Sådär ja, nu har jag gjort klart allt som skall göras med mobilen och tagit lite kort här och där. Men läxjäveln irriterar mig som f******n, hur har de tänkt att jag ska bli klar med den tills på måndag?, idiotlärare. Hon är faktiskt en bra lärare men hon är så snål med betyg. Nu snackar jag om matten, men annars är hon en bra lärare, i allafall den bästa läraren jag har haft hittils i denna skola.

Men dagen har varit så seg, har inte heller orkat tanka min mobil. Så går det när man skolkar Miaa! Men jag har faktiskt pluggat lite, noot. Men jag tänker plugga , det har jag i alla fall lovat mig själv. Blir de av med de det får vi reda på senare.

Men nu har jag så tråkigt att jag skulle kunna göra vad som helst. Promenera ute i det  kalla vädret? Noo, I don't think so.hihi. Aja, inget vidare att sitta här och tråka er eller hur?

Maybe it's time to go? Aa, det tror jag.

Btw, bilder på mobilen kommer senare på dan! ω

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0