"Rudbecksskolan ska läggas ner"

F*n va sorgligt att just den skolan jag går i ska läggas ner inom 3 år. Det är inga problem för mig för jag hinner ta studenten. Men jag förstår inte varför alla har fördomar om den skolan. Okey, det har funnits en massa bråk här och där men det händer i vilken skola som helst.

Det är nämligen för få elever som söker till vår skola. Det är ca 150 elever som har sökt dit, därför blir de tvungna att slå ihop både Karolinska och Rudbecksskolan. Det sägs att samarbetet mellan de program som finns på Rudbecksskolan och Karolinska skolan ska utvecklas. Till hösten uppgår organisationen i Karolinska skolan, och om 2-3 år ska det inte finnas någon utbildning kvar i lokalerna. .De som går första året på Rudbecksolan hinner ta studenten innan skolan läggs ner men jag tycker att det är orättvisst för oss eftersom det kommer vara Karolinska skolans organisation som tar ansvar för de program på skolan, dvs. vår skola.
Sorgligt värre.


Detta är då Rudbecksskolan. Den är ungefär 150 år gammal.
Skolan ser ut som ett fängelse som ni själva kanske har lagt märke till,
men inuti skolan ser den ut som vilken skola som helst.


Kommentarer
Postat av: risbergskas största fan

HAHAHAHAHAHA! i eeeeeeeeeeeer!

2009-03-04 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0