PROOV/LÄXOOOR!

Det var ett tag sen bloggen men jag har haft fullt upp under helgen. Jag har faktiskt pluggat matte under hela helgen precis som jag hade lovat! , under helgen också. Jag menar  personligen jag ,längtar efter helg/lov så jag kan få lite fritid eller snarare avslappning, för som sagt skolan är jobbig. Matte uppgifterna var hur svåra som helst så jag gjorde inte alla vilket vi skulle försöka göra även om vi inte kunde. Men liksom va tror läraren om oss?, eller rättare sagt om mig, jag är sämst på matte! haha.  Alla andra lektioner går toppen men så fort vi har matte då suger jag på det. Alla har sin svaghet, min svaghet är matten. Lätt sagt,

Matten är ju en läxa som vi ska lämna in imorn men  FFS! jag har glömt.......vi har ju ett prov imorn,ett franska proooooov ,ooh goosh. Nää, jag får väl skolka. Jag är en tjej som verkligen satsar, satsar framförallt på ämnen som jag har svårt för. Men när det kommer till franskan(språk) då ger jag direkt upp. Pallar verkligen inte med språk, jag fick inte hoppa av men nästa år då ska jag f*n göra det direkt.

Klockan tickar och jag måste lägga mig nu men vi ses imorn och lycka till imorgon i skolan allihoppa!

Puss, Good Night♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0