Lördag- sött och gott<3

Jo som sagt plugga?, inget vidare med det.
Resten av dagen har jag suttit och fånat mig. Kan verkligen inte plugga. Det kan bero på att vi är en stor familj i en liten lägenhet. Jag vet, vi har försökt ett antal gånger söka lägenheter, men det finns tyvärr inga lediga lägenheter här i närheten. Min mamma vill inte flytta ut från Vivalla, hon har liksom bott här hur länge som helst,. Jag kan faktiskt förstå att det känns både konstigt och jobbigt att flytta ut från ett ställe som man har bott i över 15 år. Men jag tror nog man måste fortsätta framåt. Däremot vill jag mer än allt flytta härifrån, inte för att jag hatar området som jag bor i utan för att det börjar bli för tråkigt här. Det tar ungefär en halvtimme till stan, skolan , där man helt enkelt spenderar sin mesta tid. Att bo inne i stan är väl det perfekta stället eller va säger ni? nära till allt.

Hur är det med er?,  jag mår iallaf. toppen som droppen,hihi. Snart ska jag äta middag. Egentligen är jag inte hungrig utan är mer sugen på något sött och gott. Tex någon tårta, kladdkaka med glass?,yummi.  Kärleksmums med grädde, äppelkaka med vanlijsås!!!, Åh näj, nu måste jag iväg och handla något gott.

Vi ses senare!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0