Lördag-

Wow, denna lördag har varit underbar eftersom jag har fått sova ut. Okey, det låter som att jag aldrig sover eller något men man förstör sin sömn när man lägger sig sent och vaknar tidigt som jag brukar göra. Det är riktigt dåligt det där, jag tycker ni som har samma problem som jag ska ändra på det omedelbart. 

Annars har jag suttit med min mobil hela dagen,haha. Den är som min lilla bebis, det är säkert eran oxå. Man blir ju beroende av sin mobil efter ett tag ,speciellt när man köper en ny då tar det ett tag innan man vänjer sig vid den. Men jag har redan vänjt mig vid min, om ni undrar,hehe.

Nu har jag i alla fall tänkt att fortsätta min eftermiddag med mina vänner, vi ska bland annat ta en promenad till affären och köpa lite sötsaker. Har inte mycket att säga just nu än att han en trevlig helg.

Ses senare♥

Kommentarer
Postat av: michelle

hur går det med att tjäna pengar på bloggen? :P hahaha :D

2009-03-07 @ 22:01:54
URL: http://mishamisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0