Hemma..

Kom precis hem efter en kort skoldag, från kl 9 till halv 3 det  är ju rätt bra. Jag känner vissa som börjar redan vid 8 och slutar kvart i 6, snacka om lååång skoldag. Matte läxan har jag i alla fall lämnat in,(äntligeeen). Franska provet som jag nämnde i förra inlägget, den gick åt helvetet. Jag menar ett annat språk med kompilcerad grammatik och dålig lärare. Fuck lektionen säger jag bara. Det värsta av allt är att, vi har ett nationellt franska prov nästa vecka på en onsdag, längsta dagen i veckan. Ett nationellt också..

Så fort jag hör ordet nationella påminns jag om 9:ans nationella prov som vi hade i svenska, engelska och matte. Det var läskigt med nationella proven för det enda jag tänkte på var att jag skulle misslyckas, men det gick ju bra. Men nu när jag tänker på nationella provet i franska, då finns det inte mycket mer att säga än  fail, fail and faaail! Men jag hoppas verkligen  jag når godkännt i franska även om jag inte lyckas få det i nationella provet Hittills har jag fått godkännt i alla prov men liksom ändå jag blir rädd bara jag tänker på det.

Men nu har jag tänkt att försöka plugga lite franska inför provet. Det är i alla fall värd ett försök, misskyckas jag, då misslyckas jag , lyckas jag då är det en annan sak det där.

Whish me goodluck fellas!♥



Why is it happening to meee?, Whyyyyyyy!:(

Kommentarer
Postat av: sannie

mina torsdagar är väldigt bra :)

mina kurser har avslutats så jag är ledig då : D haha

2009-03-09 @ 18:42:33
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0