Hejsan bloggen!

Jag har inte bloggat på 2 dar typ eftersom jag har haft fullt upp med massa skit. I alla fall, nu ska ni få höra, ready? ...omg, omg jag köpte mobilen Sony Eriksson T700. FETT snygg e den i verklighet. Alltså jag är otroligt glad att jag äntligen köpte den. Den är lätt att förstå ,så brudar jag ger er råd, buy it!

Jag kommer att ladda upp en massa bilder på den,  don't worry! Men det blir nog imorgon för att den måste ladda klart , typ bara i 2,5 timmar. Konstigt nog har jag hört  att man laddar den i 12 timmar.. men nej. det gör man inte.

I think i'm inloveeeeeeee♥
Okey, men nu är jag sugen på att använda den, men vi ses senare puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:O:O:O:O jätte kul

2009-03-06 @ 07:10:24
Postat av: Michelle

neeej! man ska alltid ladda den i 12h första gången annars har man fuckat batteriet ..efter första gången räcker det med att ladda i 2,5h.

Smsa mig då!`:)

2009-03-06 @ 09:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0