Fredag.

Bästa dagarna i veckan är faktiskt fredagar, man slutar tidigt och så är man medveten om att det är helg nästa dag. Den känslan är obeskrivligt bra, tycker då jag.
-     Det har blivit en massa krångel med franska proven som jag har nämnt i DE senaste inläggen.haha, jag undrar hur många inlägg jag har skrivit just om franska proven. Jag gjorde ju hörövnings provet men hann tyvärr inte klart med allt så jag fick göra klart den nästa lektion och när det blev dags för mig att göra den så var jag "sjuk" men då hade alla andra i klassen gjort klart just det provet . Så när jag kom till skolan för att göra klart den så hade de andra i klassen gjort ytterliggare ett prov så nu ligger jag efter med det svåraste provet ever! Jag ska nämligen få göra klart grammatik provet på måndag. Typiskt mig, Jag hade ju planerat en massa grejjer som skulle bli gjorda under helgen. Nu blir det tyvärr helt tvärtom. Plugg, plugg plugg.

Denna fredag är inte den bästa fredag i veckan,inte längre i alla fall :(
Saker som jag måste göra klart:

-Bokrecension på eng.
-Öva på franska grammatiken.
-irland projektet.
-Svenska läxa.
-läsa massa sidor till historia fördjupningen.
....och massa annat skit, kommer inte på det nu.

Snacka om att jag ligger efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0