BAACK!

ÅÅh äntligen, tog ut mobilen ur laddaren! Den är helt fantastisk! Kameran är inte världsbäst men liksom den funkar ändå, allt annat är helt okey. Så nu måste jag lägga till mina kontakter, ladda upp musik och ta några bilder.

OMG! nooo, jag kom på att jag har en matte läxa som är två sidor lång med ca 50 uppgifter. Inte bara det, jag har franska prov på måndag, onsdag och fredag! Egentligen hade jag det idag också men pallade inte dra för att jag hade ju huvudvärk på morgonen! Så nu har jag massa grejjer att göra. Hatar verkligen språk, det är det värsta jag vet!

Whish me good luck..

Kommentarer
Postat av: Michelle

shuu :P

2009-03-06 @ 15:20:54
URL: http://mishamish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0