Twilight.

ÅÅÅh, måste både läsa och redovisa denna bok på engelska.Egentligen är det inte svårt tanke på hur många gånger jag har sett filmen.Jag har sett den fyra gånger på bio och två gånger hemma.Brist på liv?, nej jag vart beroende av den ett bra tag men till slut tröttnade jag. Men nu är det nog med den filmen, vill se två;an NEW MOON. I can't wait. Det kommer ta ett tag innan den kommer ut. Ska se till att jag är den första på plats så fort den har kommit ut.Smart va?.


                                                    

Måste läsa klart den till på
måndag nästa vecka,
One day left?

Bästa filmen.
Edwaaard är sååå himla snyyygggg, kanske inte i verklighet direkt men i filmen är han en riktig pudding!<3

Kommentarer
Postat av: S

Pudding och grejer :)

2009-02-22 @ 00:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0