Tråkiga söndagar!

Det gick inte som förväntat. Jag hade skrivit i mitt senaste inlägg att jag skulle ut på stan och shoppa men nej,min vän som jag skulle ut med var tydligen upptagen med något annat så vi får nog ta det imorgon istället. Min halva dag gick åt tv:n och popcorn. Jag älskar popcorn,den påminner mig om den spänningen som man får i biosalongen. I alla fall tycker jag att söndagar är väldigt sega och långtråkiga eftersom det är alltid den dagen innan skolan börjar, Jag ska inte klaga, jag har faktiskt haft en veckas sportlov och slappat ett bra tag medan andra har slitit och jobbat därute!

Annars är vardagarna långa i skolan och korta  för övrigt. Ojjsan, klockan är redan halv nio så jag måste skynda mig för att min kära vän står ute och fryser i kylan.
Måste rusa iväg nu hejsvejs<3

                        
En varm popcorn samt en kall cola              <3
och twilight<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0