Söndag-shopping.

Har inte planerat så mycket för imorgon dagen men jag ska nog åka upp till stan och shoppa lite. Jag behöver nya byxor  och tröjjor för att mina är så tråkiga. Jag måste liksom köpa nya efter när jag har använt de ett par gångerr,inte sant? och sen behöver jag massa hår och ansikts produkter som jag då har tagit slut på eller snarare kommer ta slut på ,när som helst. Imorgon måste jag nog köpa en peeling och en fuktighetskräm till mitt ansikte och ny shampoo & balsam  till håret för jag har tydligen fått mjäll och vet inte riktigt vilken shampoo som är bra. Head & shoulders hjälper inte, eller så måste jag använda de i ett tag, men det är så äckligt med mjäll så jag vill få bort det så snabbt som möjligt Snälla några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0