Snöstorm!

Äntligen hemma igen. Det var riktigt jobbigt att gå tillbaka hem med så mycket snö,som faller från himlen på ansiktet och vind från alla håll. Ena dagen är det varmt och andra dagen är det kallt. Bestäm dig vädret någongång!
       Snöpulad som vanligt av min idiotiska kusin<3333 Kul var det iallafall men riktigt kallt kan jag säga. Åååh vad jag hatar och älskar snö. Det låter rätt konstigt men sant. Snö är kul när man åker skidor på enormt stora kullar, dvs Storstenshöjden som ligger då vid örebro och Trysil som ligger vid gränsen mellan Sverige och Norge! Men att frysa och bli snöpulad det är absolut inget för mig ,bara när jag är taggad:P

Åhh, jag komemr ihåg i 9,an när jag och några klasskamrater snöpulade varandra inne i skolan och vi fick massa skäll från lärarna. Vi var så himla busiga även fast vi gick i 9,an.Haha, på den tiden tänktes det att man var äldst och att man ägde hela skolan så man fick göra vad man ville osv, u knoow.. Blir f*n tårögd bara jag tänker tillbaka på de gamla tiderna. Man får som sagt leva med de, alla kommer förr eller senare att sluta 9;an. Bättre tidigt än sent tycker personligen jag..

Memories never die<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0