Plugg!!

Imorgon har jag tydligen en redovisning på franska med min bästa Michelle. Det kommer nog gå bra. Nu när jag sitter här kan jag rabbla upp allt som flytande vatten men när jag står där framför klassen kommer jag stamma som f'n. Vi får väl se hur det går men det ska nog gå bra!,hoppas jag. Ärligt talat jag är så osäker på hela redovisningen eftersom den ska ske på franska och då måste jag också kunna tala franska vilket jag är riktigt urdålig på. Jag har läst franska i några år men då betyder det inte att jag ska kunna det flytande,kanske men själv kan jag inte det flytande , problem?

Som sagt skolan är tråkig men den är jätte viktig.Ni som skolkar eller redan har hoppat av skolan, ni måste ha ångrat er totalt eller något. Jag som hatar skolan mest av allt på jorden skulle aldrig hoppa av skolan men bara om jag blir tvungen såklart.
 
Ska ta och hoppa i sängs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tror du du är?

så himla mobbad

2009-02-25 @ 14:09:05
Postat av: Michelle

Redovisningen gick ju bra!! hahah lite kort men vadå bättre det än en jätte lång så man inte fattar någonting (syftar på några personer) ;) <3

2009-02-25 @ 17:14:00
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-26 @ 08:26:50
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0