Mobiltelefoner!

Jag har haft en underbar dag tillsammans med min kusin och vi började prata om mobiler, så nu sitter jag här hemma hos henne och kollar lite olika på internet. Hon skulle köpa en igår, men det fanns ingen, så vi ska köpa mobiler tillsammans på onsdag istället! Det ända problemet är att jag inte riktigt kan bestämma mig.
Hjälp? Har ni några förslag på vilken som skulle passa mig? Vilken tycker ni jag ska köpa utav de här? Jag vill jätte gärna ha en rosa, eftersom jag är så trött på silver och svart, och rosa är väl snyggt?

Lite information om båda mobiltelefonernerna:

1.
Sony Ericsson w595 Peachy Pink Walkman

+ 3,2 megapixlar
+ Shake control
+ Musikigenkänning
+ Walk Mate stegräknare
- knapparna går lätt sönder


2. Sony Ericsson t700 Pink

+3,2 MP kamera
+ 10mm tunn 3G-mobil
+ Mediaspelare/FM-radio
+ Musikigenkänning
- ingen stegräknare
- ingen blixt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0