Lonely:(

Just nu är klockan 01:00 och fortfarande inte sömnig. Brukar inte heller vara det men det känns tomt att vara uppe så sent när hela familjen ligger och sover. Blir f*n lite rädd. Jag börjar inte skolan imorn förrän klockan 09:10 då betyder det inte att jag kan sova ut hur mycket jag vill. Måste fortfarnade vakna upp vid sju tiden för att hinna med allt, tex som att ta en dusch, klä på mig, äta frukost? ,nej får bara ont i magen,sminkningen ofc!!!  Det är lite grejjer som måste göras innan jag drar iväg till skolan. Vill liksom inte se ut som ett zombie, eeeh eller vad de nu kallas.
Men,men ska nog ta och försöka sova ändå.
Godnatt på er ♥


Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-24 @ 11:03:12
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0