Krångel på G!:S

Det var ingen speciell rolig dag idag, även fast jag var så taggad på vår "fina,trevliga,bästa"tjejkväll. Misslyckad kväll , mat ,allt:S ( hade f'n planerat denna kväll en vecka innan,men såklart måste någonting hända, otur?....Men  hela dagen förstördes inte för de? nono....inte sant?
Jag har ju min nya blogg! När jag kom hem fortsatte jag med att fixa bloggen så den ser snyggare och mer rosa ut som ni kanske har redan lagt märke till?:O,  men misslyckad blev den också:( , Headern är så j*vla krånglig, fattar inte hur folk fixar till den så snyggt! Får väl hålla på att klistra in och ut osv. tills jag blir nöjd med den vilket jag aldrig komemr att bli,sån är jag by the way:)
Vill man ha den perfekt då komemr det att ta sin tid, sakta men säkert.

...............................

later..

Okey inget vidare, Det här funkar ju inte!   HELP?..
Klockan är mycket och jag är riktigt trött nu, får väl fortsätta med den imorn när jag är mer pigg.

Ska tvätta bort sminket, borsta tänderna och hoppa i sängs.

Puss på er så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Helen, din vän

Oj, vilken fin blogg Mia!

För att vara nybörjare då, hehe! Härligt med rosa!

Ska fortsätta läsa, och jag hoppas att du är en duktig bloggare som uppdaterar ofta!

Kram!

M.V.H. Helen Dagmarsson!

2009-02-21 @ 02:23:23
Postat av: Anonym

2009-02-21 @ 12:45:53
Postat av: S

Fortsätt att uppdatera istället, och lägg inte in samma inlägg i första, om du förstår vad jag menar.

2009-02-21 @ 12:47:18
Postat av: hanna

åååh, fortsätt blogga. Jag läser (:

2009-02-21 @ 15:11:37
Postat av: mariam

nemen ser man på(: skriv på du, så läser jag <3

2009-02-21 @ 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0