Hellooo!

Det var ett tag sen jag bloggade sist men jag hade fullt upp med skolarbetet och en massa prov ,så jag har varit upptagen men nu är jag äntligen klar med allting så nu får jag tydligen slappna av i ett par dar, för tillfället bara! Men annars har jag inte gjort så mycket än att hatat skolan som vanligt och varit med mina baby's! Jag stör mig mest på när folk vill få max poäng i proven, nöj er med ett G för i helvete! Jag menar visst skulle alla vilja ha MVG men inte skulle jag plugga sönder mig för att få det, vissa föds smarta och vissa inte.Tro mig eller ej men detta är livet. Okej, visst ska man plugga men på sin nivå. Jag tycker gränsen går när man bara pluggar, går inte ut med sina vänner och vill få bättre än alla andra i klassen. Med ett annat ord kallas det för Nörd! Liksom tävla med andra i klassen? Brist på liv eller? Det är för f*n helt sjukt! Alla har sina egna åsikter men det här är i alla fall min.

En sak till, HATAR NÄR FOLK SKRYTER HELA TIDEN OM SIG SJÄLVA!
Sorry, men jag blir j*vligt irriterad när folk skryter hela tiden om sig själva och tror att de är bäst bara för att de är MVG barn.
Jag ligger på G- VG nivå och är nöjd med det. Jag menar G är det ända som räknas , sen är det upp till var och en om man vill höja sina betyg, tänk på att man har ett liv som man ska ta hand om först, skolan kommer efter.

Kommentera gärna inlägget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaadu mia, jag håller faktiskt med om allt detta (: bra sagt!

<3

2009-02-26 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0