Fredag

Hejsan sötnosar!♥
Kom precis hem från skolan,det var ganska bra ändå, hade bara två lektioner så det var inte så värst jobbigt förutom att jag har huvudvärk just nu. Sov bara tre timmar inatt så det är inte så konstigt men annars har jag och Michelle varit på stan och shoppat lite grann. Vi gick för det mesta på stan och letade efter ett par grejjer som ska bli köpta imorn när pengarna kommer! Vi kollade bland annat på parfymer, kläder, hår -kropp produkter, väskor och en massa annat. Jag vill ha ett par vita sneakers men kan inte hitta de jag vill ha, men annars är jag nöjd med allt, okey det där tar jag tillbaka! Jag blir aldrig nöjd med något. Det finns så mycket som man vill ha och som man aldrig hittar och aldrig blir nöjd med och jag är precis en sån person.

Men jag har inte så mycket mer att säga just nu, än att ha en trevlig helg önskar Mia!

Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0