Sommaren 2007!<3

Allt började år 2007.
Saknar verkligen de tiderna när jag och några vänner åkte en sommardag till en sjö där vi grillade och badade i den härliga sjön. Sommaren 2007 började segt men efter någon månad, konstigt nog ringde en vän mig och frågade om vi skulle göra något kul innan skolan började och såklart gick jag med på det och så ringde jag vidare till resten av gänget vilket var lite svårt eftersom de flesta hade rest utomlands. Men de man fick tag på kom i alla fall och vi fortsatte vår resa vidare  till Vatten Parken.

Härliga tider det där kan jag säga. Jag är en tjej som är j*vligt lat ,men när det gällde att cykla till vatten parken var jag den första på plats och peppade alla som var sega som jag annars brukar vara.

Vi cyklade dit högljudda som vanligt när en vän satte på en rock låt. Jag bah, M byyt lååt, orka rock. Men efter ett tag började jag så småningom gilla den och började konstigt nog att lyssna på den hela vägen hem .Durch den monsun var låten. När vi drog hem, då började jag söka upp vem som sjön den osv, det var så klart sötisen Bill kaulitz. Men efter ett tag märkte jag att det var ett helt band på spel! Den första som jag fastnade för var  Bill kaulitz tvillingbror Tom kaulitz!<3 Seriöst, sötaste ,snyggaste, finaste, puddingen ever!
 
Det var i alla fall så jag började lyssna på Tokio hotel och jag är så tacksam att M satte på låten den dagen<333
Lite lång historia men fortfarande den bästa och något som man aldrig kommer att glömma!

Vill till tyskland nuuuuuuuu!






<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: mariam

ååååh omg, kommer ihååg hur vi cycklade o sjöng på vägen till vatten parken. Fyfan, saknar de så mycket!!

th<3 ;D

2009-02-24 @ 16:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0