Chris brown and Rihanna?

Okey, nu blir jag j*vligt förvirrad och irriterad! Hur ska ni ha det människor? Vi har hört massa om er och nu får det f*n räcka ,jag menar ni finns överallt,lite skämmigt va?

De är säkert ute efter uppmärksamhet ,annars skulle de aldrig bli vänner efter att Rihanna blev slagen av Chris och hon tänkte också anmäla honom men hon drog anmälan tillbaka. Många hatade Chris efter att ha misshandlat Rihanna men jag stod faktiskt vid Chris's sida. Har aldrig gillat Rihanna och tror aldrig jag kommer göra det så jag tycker att det var rätt åt henne, okey inte så våldsamt men liksom det finns gränser för både Chris och Rihanna. Man hörde massa rykten som spreds riktigt snabbt som tex. att Chris ville att hon skulle vara mer klädd på scen, att hon var otrogen mot honom och att han var otrogen mot henne och en massa annat, orkar ej rabbla upp allting. Ett bra skäl tror jag var det i alla fall.
Inte skulle Chris vilja bli hatad av alla artister och få dåliga rykten?det tror jag i alla fall inte.

Klicka  här för att få mer information.

                                                                           
 

Om ni scrollar ner en bit kan ni hitta mer informntaion
om de,såklart om ni är intresserade.



                                                                             
Jag måste faktiskt erkänna att de passar bra ihop vare sig man vill att det ska
vara så eller ej. Jag, personligen tycker att de ska göra slut helt och hållet.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo, sant, men man kan aldrig säga att det var rätt åt henne! Jag har dock hört att hon gjorde Chris arg med flit så att han skulle slå henne.. hmm

2009-02-28 @ 11:15:48
Postat av: Therese

Jo inte borde dom hålla ihop inte..

2009-03-03 @ 10:52:15
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0