Vad tycker ni om Tokio Hotels nya look?

Jo förresten, som jag berättat innan och berättar det återigen att jag är ett stort fan av tokio hotel. Men jag har aldrig vart på deras konsert eller rättare sagt jag har aldrig haft möjligheten till att vara där överhuvudtaget. Det är såhär att mina närmaste vänner som jag umgås med i skolan och på fritiden tycker inte om Tokio hotel så speciellt mkt dels för att jag har tjatat och pratat och gnällt om de och dels för att de helt enkelt har andra favorit idoler som jag själv har.


Tom, Bill ,Gustav och Georg som är medlemmar i Tokio hotel har ändrat deras nya look. Vilka looks tycker ni de passar i:




Deras gamla look





och deras nya look.( det finns finare bilder på de)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0