Är sjuk idag...

Därför har jag vart hemma och försökt vila men det är ju skit tråkigt att vara hemma! Asså jag menar verkligen det, hur i fasiken kan man klara av att vara hemma mer än än vecka, det går inte!!!!

För drygt någon månad sen så var jag förkyld ink halsont och lite feber samt huvudvärk. Sen den förbaskade dagen  har jag inte blivit frisk. Jag vet att ni tänker men gå till vårdcentralen, eller nått...det har jag gjort men de vägrar hjälpa mig för de anser att mitt problem inte är så stort. Men hur in i helvetet ska jag klara av skolan med huvudvärk och ha ont i halsen? Man kan ju inte koncentrera sig och då är det väl onödigt att gå dit om man ändå inte kkommer att klara av skolan eller va säger ni?

Idag när jag vaknade imorse så hade jag ont i halsen och samtidigt i örat. Jag ringde till VC och berättade allt som hade hänt ink att det har spridit sig och vad ger de mig för svar?, jo att det kommer att gå över med lite alvedon och nässpray?O.o Då hade det väl gått över för länge sen för jag har tagit alvedon men inte nässpray men ändå liksom!!!

Just nu= lider av smärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0